24/5

Fina dagar som denna så tycker jag inte alls om att jag sover för länge. Men jag somnade väldigt sent inatt, tyckte jag hörde något utanför balkongen men det var troligen bara katterna. Det är det värsta att bo på nedersta våningen. Jag har aldrig hört om inbrott här men man vet ju aldrig. Och om 3 veckor åker E till Ukraina i 1 vecka, uhhh sova ensam i en hel vecka. Tyvärr är ju inte katter de bästa vaktdjuren.. Blir att köra med lampa tänd i en vecka :)

Har iaf legat ute en stund och solat.
Spindlarna verkar älska vårat bord på uteplatsen, dom har byggt nät lite överallt. Måste hitta ett bra sätt att döda dom på. Äckliga små (tyvärr inte alltid så små heller) djur.

Men nu är det väl dags att ta tag i ledigdagsysslorna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0