22/5

Har varit riktigt seg idag.
Frusit ena sekunden och svettats andra.
Fel vecka i månaden men jag brukar inte bli såhär då, men jag känner mig inte sjuk förutom att jag hade lite feber när jag kom hem. Men jag tänker skylla det på fel vecka helt enkelt, jag vägrar bli sjuk igen. Jag ska hålla mig frisk till semestern har jag sagt.
Och ihelgen är det tydligen storhelgsbetalt så det tänker jag inte missa. Lönen i juni borde bli ganska så bra, perfekt till semestern.

Vi har börjat prata lite om semestern, vi är båda lite sugna på att åka tillbaka till Lefkas, finare ställe har jag aldrig varit på. Men så var jag inne och kollade på motogp sidan och såg att dom körde i Italien under semestern och det vore ju rätt häftigt att se på och Italien ska ju vara fint. Men då blir det nog bara ett par dagar och jag är gärna borta minst en vecka iaf.. Så vi får väl se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0