20.5

Helgen är över och har gått snabbare än vanligt.
Har haft en väldigt trevlig helg med mamma och pappa.
Lite shopping igår, men det blev bara en kruka från paprika för min del.
E och pappa var på manskvällen så det blev bara jag och mamma som var ut och åt. Vi gick till fragolini och åt, jättegott. Jättelite folk, säkert pga fotbollen och helgen innan lön.
Sen blev det en liten barrunda, tro det eller ej men jag körde på vatten på 2 ställen. I´m learning.
Träffade på F och hennes kusin på circus, vi hade tagit ett bord, jag och mamma gick på toa och när vi kom tillbaka så hade ett par miffon satt sig vid bordet även att F sa att det var upptaget. Tanken var ju att pappa och E också skulle komma ner. Så det blev lite tjaffs med dom men det gick ju över. Och kändes lite dumt att jag gav dom en liten utskällning när pappa och E aldrig kom. Men aja skit samma.
Tror vi var hemma runt halv 2, och pappa och e kom ungefär en timma senare.

Har mått toppen idag :)
Vi har tittat på moto gp och tagit det lugnt. Jag åkte till stan och köpte kebabrulle till E, själv åt jag tonfisksallad, men köpte lite godis :)

Nu ska jag se BB, undra vem som åker ut. Kan vara vemsom. Men jag tycker det är dags för Hanna att åka ut nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0