Night from hell..

Fy faen säger jag bara.
Jag har inte sovit en blund inatt. Jag kunde bara inte somna, med tanke på att jag börjar jobba om ca 1½ timma så lär ju inte detta gå så bra. Jag är svin trött och det känns ungefär som en halvdan bakfylla. Mår lite illa och huvudet känns som det ska explodera.

Låg i sängen från 1 till 4.30 ungefär, sen gav jag upp och åt frukost istället.
Vill bara att tiden ska gå så jag kan få åka till jobbet, sitter jag kvar här för länge så somnar jag.
Lär däcka direkt efter jobbet. Med tanke på hur kasst jag sovit den senaste veckan så tänker jag tillåta mig själv sova länge efter jobbet. Men natten som kommer är den SISTA ensam.
Sen vill jag inte sova ensam på länge, eller ja tills jag åker till vetlanda och det är om 1½ vecka. Uhhh vill knappt det heller just nu.

Min dator ger i från sig någon spegelbild så Skilla mongofrånkongokatt springer runt på marken som en galen katt. Dom har inte heller sovit något inatt, för när jag väl har hållt på att somna så är de någon av katterna som ska äta förbannat högt, som om någon äter knäckebröd. Eller varför inte bara anfalla mina fötter, kan ju också vara väldigt kul. Eller bara springa runt och jaga varandra..
Lite gnällig nu, men vafan dom får ju sova heeeeela dagen.
Idag vill jag vara en katt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0