Midsommarafton..

Det blev en lugn midsommarafton, men det var skönt. Fick iaf god mat och god dricka tillsammans med E. E gjorde t.om en tårta, jordgubbstårta, god blev den också.
Idag tog vi lång sovmorgon, den behövde jag absolut, har varit trött i flera dagar nu.
 
Vi var ut en sväng med mcn innan, lite bekvämare än den förra, förutom att den här reser sig upp på bakhjulet mycket lättare, nu kanske den bara lyfte sig några cm från marken men jag trodde jag skulle skita på mig och att jag skulle ramla av, men det gick ju bra :)
 
Nu har jag precis fått i mig en kebabtallrik, eller rättare sagt sås med kebab, har aldrig varit med om så mycket sås på kebab innan, inte speciellt gott.
 
Martin Vaculik vann GP, riktigt bra kört.
Nu ska jag se klart bollen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0