I´m done..

Hur kan han inte förstå? Att jag Inte vill att han ska festa med västerås jobbet? Är det verkligen konstigt att jag sagt att det inte är okej? Du jobbar inte där längre, move on!
Skulle det som hänt hända en enda gång till så är jag färdig. Jag skulle nog inte orka en gång till.
Om jag ska kunna gå vidare så måste jag kunna lita på honom. Och det gör jag inte tillsammans med det jobbet. Alltså om han skulle festa med dom. Flera av dom är fullvuxna bebisar, varför skulle man ens vilja?
Men om det är en risk han vill ta så vet han vart jag finns, eller inte finns när han kommer hem.
Hade det hänt 1 gång, fine då hade jag inte brytt mig lika mycket, men 3 gånger. Aldrig!
 
Och för er som undrar så nej han har inte varit otrogen, han har bara valt att sova på fel plats med fel tjej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0