Äntligen hemma

Äntligen är min man hemma, känns så otroligt underbart.
Blev utan sömn inatt också. Men nu ska jag väl sova lite bättre när han är hemma.
Fick fina presenter också :)
Jag skippade min rast och kunde åka hem tidigare och var hemma när han kom hem, det var han inte beredd på.
 
Våran midsommarafton blir väldigt lugn, blev tydligen inget dit jag trodde vi skulle. Gör mig inte så mycket faktiskt. Så vi blir väl ensamna här med med god mat. Inte mig emot alls faktiskt. Inte för jag hade haft något emot att umgås med andra, men med tanke på min dåliga sömn de senaste dagarna så skulle jag nog likaväl kunnat somna vid bordet om vi var borta.
Men först imorn så ska det jobbas.
Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar innan semester. Wunderbar. Men fick visst inte prata resa än, han ville iaf ha en dag ledigt från det, kan jag förstå. Men priserna börjar gå uppåt. Billigast just nu till Lefkas är 5000:-...
Men någon resa blir det iaf.
 
Nej jag får väl snart dra mig till sängen, jag tror inte jag klarar av en dag till utan sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0