2 nätter kvar..

Nu är det inte långt kvar <3

Har precis kommit hem från stan, köpte nya underkläder på New Yorker, men det finns sällan i min storlek, så jag får ta den närmsta, vilket blir en storlek runt för stort och en kupstorlek för liten.. Och p.ga att jag har stora jäkla lovehandels(?) så tar jag inte vilka trosor som helst. Jag skämtar faktiskt inte när jag säger att jag har mycket lovehandels, är det något jag avskyr på min kropp är det dom och mina lår. Men så går det väl antar jag när man en gång har varit en knubbis och sen gått ner i vikt, dom säger att sidorna är det sista som går bort, för mig gick det nog fasen inte bort alls.
Känner mig jätteobekväm i låga byxor så det köper jag aldrig. Lagom är bäst :)

Det blir inget Ikea idag, för det finns såna jäkla idioter som inte kan låta bli andras saker. Fy fan för dom.

Hemmet är renare än någonsin, förutom allt katthår som jag inte kan göra något åt, visst har jag funderat på att raka dom ibland ;) men nee de vore för elakt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0