Snabbis..

Skriver bara en snabbis i väntan på maten i ugnen. Blir sen middag idag.
Blev en liten utgång ändå i lördags, vi mötte upp C´s bror + flickvän och vänner på Pocco Locco (som för övrigt är för 18 åringar) men hade väldigt trevligt iaf. Mycket dans. Köpte med mig mat påvägen hem och ringde E hundra ggr. Ja ibland är det synd om honom.


Idag har jag haft en mindre rolig dag, stod på min lapp att jag skulle sluta 1½ timma tidigare om jag ville, men dagen slutade en halvtimma senare, vilket jag försökte förklara för D, men lyssnade hon? Nej.
Skit i det, det händer ju inte för ofta direkt. Men fy fan vad skönt det hade varit om jag varit chef själv, egenföretagare eller något. Inte ha någon som "kör" med en.

Nej nu ska jag tillabaka till maten..

Ledig imorn igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0