Hatar det..

Ja det var ju skönt med sovmorgon, men blev uttråkad väldigt snabbt. Vill ha något att göra. Så jag gick till coop :) Funderar faktiskt på att ta en promenad till. Bara för att resna tankarna lite..

Ja så E är ute nu då. Jag avskyr hur osäker jag blir när han är ute med jobbet, eller med henne. Hata hata hatar det. Och värre blir det alltid när han inte svarar på sms. Jag hoppas han kommer gå över till heltid i Solna sen, så jag kan släppa det helt. Jag är säkert lite löjlig, men sån är jag, jag har väldigt svårt att släppa såna saker.

Håller på att göra om här hemma, ni läste att jag var uttråkad va? ;) Nu är barbordet på sin nya plats, hyllan får för tillfället stå på golvet. Tills vi köpt tapeter eller skiffer. Jag kör nog hellre på tapeten, mycket billigare...
Så nu har jag precis dammsugit lite, lär väl skura golvet också.. Sen kanske en promenad.

Åter till "arbetet"..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0