....

Just att inte röka är inte sådär super svårt än så länge, men det är som om hjärnan känner att något fattas, jag är inte yr, vet inte hur jag ska beskriva känslan riktigt, men annorlunda.
Det är inte bara rökandet jag ska tänka på, utan saker som gör att jag röker. Om jag tjaffsat med E, då går jag ut och röker i ren ilska, är jag stressad eller irriterad, då går jag ut och röker. Festar jag, då röker jag mer än nödvändigt. Så nu måste jag försöka hålla mig borta från allt detta. Festandet kan jag hålla reda på, borde inte vara några problem, bara ge fan i att.. Hmpf! Som tur är tycker jag faktiskt att jag och E tjaffsar mindre sen jag slutade min ppiller. Så vi kan väl hoppas att det fortsätter så. (hmm kanske var jag som låg bakom tjaffset ändå) nej det förnekar jag ;)
Stress kan komma på jobbet, men får ta några djupa andetag och jobba vidare, hemma är det "bara" att fixa med något annat.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorn hoppas jag att jag får hem mina beställa saker från ellos kommer, då kan jag slänga ut granen och julen i huvudtaget. Vill bara hitta ljuslyktorna som jag söker efter, fattigmanssilver. Tips någon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0