18.1

Oooonsdag, bara en dag till, innan sovmorgon och slippa jobbet i 3 dagar. Världens bästa känsla, eller nej men en väldigt bra känsla. Jobbet börjar kännas väldigt enformigt. Samma sak hela tiden. Jag vet, istället för att gnälla så bör jag söka annat. Men äsch jag orkar inte dra igång den saken igen. Skriver bar: har tankar på barn, dumt att byta jobb och inte ha en fast anställning när man både vill flytta och skaffa barn. Så det får vänta ett tag. Punkt och slut.

Efter jobb var jag barnvakt åt lilla J, fast hon är inte så liten längre, 7 år. Oj så tiden har gått, när E och jag träffades var hon bara 1 år. Hon är enkel att vara barnvakt åt, rolig. Mitt barnsliga jag kommer fram lite :) Tyvärr har vi ett väldigt tråkigt hem för barn, inte något roligt alls förutom katterna, men dom är inte alltid så sociala..

Snart helg alltså, på fredag ska E ut och äta och dricka lite med sitt jobb (västerås), tror nog de flesta vet om att jag är inte så förtjust i han västerås jobb. Finns både 1 och 2 puckon där. Men jag tänker inte hindra honom för att gå ut.
Lördagen ska vi fira E´s mor, blir lite mat på Real (nära och bra) sen efter det ska E ut igen med sina gamla högskolekompisar. Så för min del blir det en lugn och skön helg. Nyktert. Inte riktigt redo än för alkohol utan cigg :) I think!

Neej E är ute och är jäkligt duktig och springer. Jag tänker därför sno hans dator och se lite serier..


Kommentarer
Hanne

Hej! Haha tack, jag är väl tvärtemot dej då.

Duktig me träningen nu, men ingen koll på mat :O

Sitter i valet o kvalet just nu, om ja ska fuska ikv o äta lite gott.. men sparar nog de till helgen ;)

De låter ju skitbra det du lyckats me, grattis måste ja säga :D man vill ju att de ska hålla i sig, men inte alla som lyckas med det. 1kg i veckan låter bra tkr jag, ska själv försöka med 3 kg i månaden. Allt över är plus, och är det inget över så gör de inget. Ska ha små mål som ja kan nå!

Lycka till, detta fixar vi ju!! :)

2012-01-19 @ 19:52:07
URL: http://villatretton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0