10.1

Äntligen en ledig dag, men jag var minsann uppe med tuppen, gick upp med E och åt frukost, men sen gick jag och la mig igen. Skönt att kunna göra så.

E har jobbat hemma både idag och igår. Jag är inte sådär överdrivet förtjust att ha honom hemma när jag städar och han inte gör något. Blir bara irriterad då.
Så idag har det inte blivit mycket gjort.

Ringt och bokat tandläkartid idag, har inte varit där på för länge, har fasen inte haft råd med det innan men nu har jag lite mer pengar varje månad. Jag tror att iaf en av mina visdomständer kommer behöva åka bort, den ser inge bra ut. Jag har inte ont eller något i den men den såg bara inte fin ut. Så det lär ju bli roliga räkningar. Och tanken på att dra ut en tand, uuuuuuuuhhhh. Aldrig varit med om det innan men har hört att det ska göra rätt jävla ont.
Men får skylla mig själv efter all cola/pepsi drickande..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0