Helgen som gått..

Då var denna helg över. Gårdagen blev bra och E är nog väldigt nöjd med dagen. Vaknade tidigt på morgonen så jag gick upp och grattade E redan innan 9. Tårta på sängen och massa presenter. Han fick sin efterlängtade surfplatta och en gigantisk "onepiece" som jag bara måste köpa till mig själv också. Skulle visserligen få rum tillsammans med E i sin, men bättre att ha sin egen ;)
 
E´s familj kom på lite tårta, sen på kvällen kom lite folk och det blev lite partaj, så idag har man mått som man förtjänat, legat i sängen eller soffan hela dagen. Nu ikväll har vi tittat på solsidan och beck. Trist nog så verkar det vara slut på dom söndagarna ett tag :(
 
 
Jobb imorn sen ledig på tisdag, sen har jag 9 dagar i rad på jobbet att se fram emot. Uhhh hur ska jag orka?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0