Gossip Girl is over...

Alla mina serier börjar ta slut, tittade på Gossip Girls sista avsnitt precis. Ska inte avslöja för mycket, men jag hade aldrig kunnat ana vem som var själva gossip girl. Men slutet var precis som jag ville ha det :)
 
Jersey shore sänder väl sitt sista avsnitt på fredag. Snart blir jag helt sysslolös på vardagskvällarna.
 
Fick gå hem lite tidigare idag, har mått som en påse skärp hela dagen. Halsont har övergått till hosta. Hoppas det har gått över till helgen. Men först ska jag jobba 2 dagar till.
Och jag tror internetvärlden inte vill att E ska ha några presenter/julklappar, först så fick jag inte onepiecen som jag beställde genom nätet till hans födelsedag, nu har jag beställt en till sak som krånglade IGEN, men nu ska den vara påväg. Undra vad som hade hänt om jag inte hade ringt och undrat efter det?!
 
Skönt det hade varit att ha en sambo med lite mer normala arbetstider ibland. Visst tycker jag det är skönt att ha lite ensamtid efter jobbet men ändå. Man märker väldigt väl här hemma att jag jobbat 7 dagar i streck, för lägenheten ser ut som ett bombnedslag, och jag städar när jag är ledig för jag pallar inte de andra dagarna. Tyvärr gör ju inte E samma sak. Men det är bara att vänja sig, bättre arbetstider kommer det nog ändå inte bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0