Down down down..

Vad tröttsamt det börjar bli med allt det här vad som påstås bli förbud på i skolorna, vet inte vad som stämmer eller inte. Saken är att det är svenskarna som gör allt det där till rasistiskt och det är bara löjligt. Jag har aldrig hört någon invandrare tycka någon av pepparkaka/nationalsång/kyrka och bla bla bla är rasistiskt. Men det börjar bli sån överdrift på fb. Kan folk bara inte sluta?! JA det är löjligt, vi vet det.
 
Annars verkar jag kommit in i en "meningslös tid", får en sån lite då och då. Då livet känns likadant och jag vill ha förändring på livet. Men som alla andra gånger vet jag inte vad jag ska göra. Det där ekonomiassistent vet jag inte ens om det är något jag kan plugga till samtidigt som jag jobbar. Men jag vill till ett måndag till fredag jobb.
E kom med ett förslag att jag skulle säga upp mig imorn, men det är jag för feg för. Då har jag 3 månader på mig att hitta ett nytt 100% jobb.
Han försöker iaf hitta saker som jag ska se fram emot, men just nu finns det inget. Visst jul är mysigt och det ska bli kul att träffa släkten, men det är fortfarande detsamma.
Jag vet vad jag vill ha för sorts förändring i livet och det är frustrerande att inte kunna få komma dit.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0