Senil?

Jag börjar tro att jag är senil, jag kan glömma något jag tänkt att göra efter en sekund. Idag har nästan varit skrämmande.
 
Idag fick jag hem katt trädet, finally. A kom förbi med det efter han slutat. Tack för det :) Just nu verkar det som om katterna mer är skrämda av det, tvingade upp Skilla i trädet och hon såg mest ledsen ut "Ta mig härifrån, vad har jag gjort för dumt" :) Men det kommer väl.
 
Tog en 20 minuters solning idag, måste ha lite färg nu när jag ska ha på mig en klänning med färg i (!!!) Så tänker nog sola imorn med om jag har orken, är ganska så tråkigt att sola.
 
Håller på att kika lite efter en ny tv, den vi har just nu är lite liten tycker vi båda. Jag har hittat en för ett bra pris på netonnet, men min andre hälft är en sån person som ska undersöka allt innan något köps, inget dåligt med det. Jag är lite tvärtom, får jag för mig att jag vill ha något så vill jag ha det på en gång. (När ska jag få för mig att ta körkort kan man undra?)
 
 
Heeelt seriöst, vad fan var det som jag skulle göra....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0