Kvällen gjord..

Första kvällen på länge är nu gjord. Gick ju bra. Innan jobb hann jag med lite shopping på elund, hittade mig billiga kläder som jag kan ha till jobbet.
 
Jag hade ju mycket hellre varit i Vetlanda och varit med på min kusins möhippa, så trist att jag missade den. Men j
jag kommer iaf på bröllopet.
 
Vet ni vad jag saknar med att bo så långt ifrån "allt"? Att det finns ingenstans man kan ta ivägen om man känner att allt är piss, nu kan jag högst gå ut några timmar till stan eller affären, sen komma tillbaka. Visst allt brukar vara okej då men ibland vore det så himla skönt om man kunde vara borta över en hel dag. Låta hjärnan tänka klart. Jag kan säkert åka hem till någon vän här med, men det är inte alltid man orkar förklara sig.
 
Äsch nu ska jag ta och se på tv.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0