Hemnet...

Hemnet är nog en sida som man aldrig kan tröttna på, jag gick nog in där bara några dagar efter vi köpt denna lägenheten, är som E när det gäller motorcyklar, tittar samma vecka som han köpt en ny :)
Inte för jag är så speciellt sugen på att flytta men det är kul att kolla. Grannens lägenhet är ute igen, nu har han sänkt till ett mer okej pris. Jag hoppas han får den såld, den är en väldigt wierd man de där.. Lite av en mytoman tror jag.
 
Många flyttar till hus, eller letar hus. Den dagen vi kommer dit är jag nog ganska så kräsen. Ingen av oss är väl sådär super duktiga på att renovera själva, så ett hus med snyggt badrum och kök är ett måste. Om man inte pruttar pengar och kan be någon annan göra det. Sen vill man ju inte bo vart som helst heller, och om man vill ha ett ganska så renoverat hus så kan jag tänka mig att det runt ligger på 2 miljoner, minst! Sen är utsidan lite små viktig för mig när det gäller hus, varför? Inte en aning. Men det är väl förhoppningsvis ett hus där man ska bo i nästan resten av livet... Det kommer nog dröja bra länge innan något hus är dags för oss.
 
Jag förstår inte denna sortens design av hus, det ser ju ut som ett garage? Säkert jättefint inuti men nej till utpå.
3,450 milj i Barkarö Västerås..
 
Detta hus tycker jag var fint, inuti och utanpå 3,1 milj nånstans lite utanför Västerås..
 
Snyggt hus inuti och utanpå i Vetlanda, här var min tanke att nu ska jag visa vilken skillnad det är på priserna i Vetlanda och Västerås, men detta kostar minsann 2,795 milj. Verkar som priserna gått upp även i lilla Vetlanda.
 
Nu måste jag dra mig till sängs.. Upp om några timmar igen, men snart tar jag helg :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0