8/8

Idag började jag dagen med att försova mig, och efter en stund på jobbet tyckte jag tydligen att jag skulle slänga mobilen i gatan, den gick ju inte sönder men ändå. Klumpigt.
Lunch åt jag tillsamman med E på stan, inte varje dag vi kan äta lunch tillsammans, har nog hänt 1 gång förut.
Efter lunchen gick jag en snabbis på clas olsson och köpte mig en ny plattång, som verkar förvånansvärt bra. Verkar enkelt att göra lockar med också. Goodie.
Klänningen kom idag också, färgen var inte riktigt som jag trott, men tycker den var fin, så det blir den på bröllopet, måste bara komma på ett sätt att få bort det hängiga i ryggen( på klänningen alltså) så går det när man så gärna vill ha en klänning så man köper en storlek för stor. Men annars satt den bra.
Nu väntar jag bara på de där satans katt trädet, enligt ups trackingsida så skulle det levererats idag innan dagens slut, men icke. Nu har jag visserligen bett A vara så snäll att ta hand om det, tänkte det gick fortare då, så imorn kanske :)
Sen är det bara mitt smink som jag väntar på. Sen får jag nog försöka hålla mig borta från shoppandet ett tag. Tills nästa lön iaf :) Om inte något jättekul kommer upp, då kan jag inte hejda mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0