Goodbye One Tree Hill..

Har precis tittat klart på det allra sista Oth avsnittet.
Har följt det från början.
Tänk om livet vore sådär lätt, t.om när deras liv verkade riktigt svårt så kändes det enkelt.
Men så är ju inte verkligheten, inte för mig iaf.
Tyckte nog ändå att slutet kändes konstigt, helt plötsligt var Jamie i högstadiet? men föräldrarna såg ut att vara precis lika gamla som vanligt..
Och jag hade självklart velat se Peyton och Lucas igen. Serien var bäst när dom två var med..


Min kväll har då bestått av: Grey´s, Desp, Gossip och Oth.
Och för att inte glömma en jäkla massa snorpapper. Usch vad trött jag blir.
Men ska väl snart försöka sova..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0