Det vita har börjat..

Började igång med slipning och grundmålningen igår på byrå1, målade klart idag(hoppas jag) så imorn får jag väl ta och börja med nr2. Eller slipningen kanske jag orkar med ikväll.
Borde börja leta tapeter igen också, men de var faktiskt ganska så svårt att hitta någon som jag tyckte om. Kanske hittade en från boråstapeter.
Försöker även hitta sängbord, men det är lite svårt när jag egentligen inte vet hur sängen ser ut. Kanske borde vänta tills vi hämtat den. Men jag och vänta är inte bästa vänner..
Och sen överkast, vet inte vilken färg jag ska ha, inte kritvit, tror inte det blir snyggt, eller?

Blir ingen hämtning av våran säng imorn, men jag hoppas och vill bli av med den innan söndag.
Nej jag ska väl kika vidare på alla dessa saker..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0