8.e april..

En vecka kvar tills det bär av.. Yeey till det.

Själv är jag inte något bättre. Har varit sängliggande så gott som hela dagen och har nog tänkt att stanna här ett tag till. Men jag måste fasen tvätta. Är fullt med tvätt och sen behövs det tvättas inför resan.
Städas skulle också behövas göra men det får vänta tills jag känner mig piggare.

E var iväg innan och jag bad honom köpa pepsi max och någon överraskning, haha jag trodde att överraskningen faktiskt skulle bli att han hade glömt att köpa pepsin, meeen han kom hem med hörlurar(jag snor gärna hans) och någon ny kexchoklad. Tror den är ny iaf, jag är inte så förtjust i kexchoklad men jag tror denna smakade rätt gott. Känner tyvärr inte smaken helt just nu..

Nej jag ska väl ta och sova en stund till..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0