1.a April

Börjar med att skriva Grattis älskade mamma.

Blev faktiskt en väldigt lugn kväll igår, vi åkte och köpte mat och åt den, sen skulle vi bara lägga oss i sängen en stund och se på tv därifrån, men vi somnade och sov till idag på morgonen, och så somnade vi om igen och sov till 13. Jag behövde verkligen sova ut.
Vi har fortsatt att slöa hela dagen.
Får se om det blir film ikväll. Först ska jag väl se vem som åker ut ur BB..

Jobb imorn igen, får inte glömma att ändra om min ledighetsansökan..

Igår märkte jag att även alla (kanske inte alla) förorter i sthlm är ju stora också, jag trodde det skulle vara mindre, men verkligen ALLT kändes skitstort.. Måste nog fundera på om jag verkligen vill flytta åt det hållet..
Haha nee men jag skulle nog vilja se lite mer av de områderna som vi isf hade tänkt oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0