12.e april

Jag är så värdelös på att shoppa, skulle bara köpa en enkel tubtop från hm idag, sist jag handlade på hm fick jag ett presentkort på 50:- och det var min tanke att jag skulle handla upp det.
Men så hittade jag en så otroligt söt top som jag inte kunde motstå, själva tubtopen som jag gick dit för köpte jag inte ens, för den hade något jäkla skydd för brösten som mina minsann inte skulle få rum i, så det blev en dyrare tubtop + french manikyr set. Så summan blev då liiite mer än jag tänkt mig.
Inte nog med det, öb handlingen blev dyrare än jag tänkt mig också, jäkla E som snodde åt sig allt det billiga.

Sitter och letar sängbord, jag har 3 val.
1. Jag kan köpa helt nya, men det kostar.
2. Jag kan köpa 2 st vita som finns på blocket för 500:-, det är ju rätt billigt.
3. Eller så kan jag köpa 2 st för 350:- i ek och måla om själv. Men orkar jag måla om dom också?
Hjälp miiig!!!

Tänkte ju försöka få detta så billigt som möjligt. Men det ska ju inte bli så pass jobbigt så jag inte orkar göra klart eller ens börja.
Får nog fasen ta och sätta mig och göra en budget på vad det kan få kosta..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0