Äntligen helg

Äntligen fredag och helg.
Ikväll blev det hemmagjord pizza, gott men inte lika god som vanligt, för tjock botten för min smak. Men det gick ju ner förstås, film efter det. Har blivit mycket filmer det senaste.

Är riktigt täppt i näsan fortfarande och bara väntar på att en rejäl förkylning ska bryta ut, kan väl hoppas på att den inte gör det, men den chansen är nog liten tyvärr. Orka!

E påstår att vi ska gå upp i vetig tid imorn, det tror jag på när jag ser det. Jag vill gärna inte ställa någon klocka, fast det lär nog behövas för annars kan nog klockan springa iväg långt in på dagen. Och det är saker vi ska hinna med innan vi ska till A på lite kalas. Jag tänkte köra på nyktert ihelgen, det väntade ni inte er va? Jag är så trött på mig själv som inte kan dricka med måtta, och ångest är bara så jäkla jobbigt att ha. Sååå nyktert it is..

Nej nu är de snart dags för sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0