3.e Oktober

Usch min viktnedgång går inget vidare, motivation är på noll. Vardagarna går bra men helgerna går åt skogen. Varför ska en helger vara svårare? Nej nu är det fan dags att ta tag i det på riktigt. Får nog skippa makaronerna till köttbullarna imorn och ta grönsaker till istället..

Tog bussen ut till Maxi ikväll, tyckte det kunde vara skönt att få gå själv istället för att springa maraton med E. Så han hämtade upp mig när han slutade jobbet. I tid? neeeeeej! Jag avskyr att vänta på folk. Är väl för att jag själv är sån som så gott som alltid är i tid, oftast tidigare. Här hemma är det inte mig man får vänta på, utan E.

Något tjuter från fläkten i köket, riktigt irreterande. Tycker det tjuter mer än vanligt också, ljudkänslig är jag och ännu mer när jag har huvudvärk.

Lämnade in min ansökan idag om att gå upp i heltid, har ingen som helst aning om hur stor chansen är att man får gå upp. Dom skulle först kolla behovet. Och det var inte alls säkert att man skulle få gå upp, utan dom kollade hur många som skulle vara intresserade.. Aja vi får väl helt enkelt vänta och se..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0