27.e Oktober

Idag lyckades jag försova mig lite för länge, så länge att jag t.om kom för sent till jobbet, det händer väldigt sällan. Men hann med mina jobb som jag skulle iaf, rast fick jag inte förrän halv två så den sket jag ju i och gick hem tidigare..
Gick ner till stan för att leta födelsedagskort till pappa, men fan så tråkiga kort det finns, och då var jag ändå på korthuset och letade.. Men hittade iaf ett som fick duga.. Mamma är lätt att hitta till, då kan man ta ett gulligt och sött kort, men pappa tror jag uppskattar mer ett kort med lite humor :)

Imorn ska vi ha en bio kväll, tacos hemma först sen bio. Måste in och kika lite om de ens finns någon bra film att se.

Vi är utan varmvatten, hemskt! Från 21 igårkväll till imorn 06 :(

Nepp se lite tv och leta film!

Updt:
Bokat film, Paranormal Activity 3. Blir nog ganska så läskigt, tyckte inte 2.an var så scary men det är nog skillnad när man är på bio. Och sen gå hem, E lär få hålla mig hårt i handen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0