Lila inredning..

Nu är mitt <3 tillbaka igen. Så inatt somnar jag nog gott igen :)

Börjar känna mig lite småhängig, har mått lite illa fram och tillbaka ett tag, men aldrig något som bryter ut. Hoppas att det inte gör det heller, men hellre att det bryter ut än att man mår lite illa ofta.
Men en dag till ska jag väl klara av att jobba. Men vore ju för jäkla trist om man blev sjuk nu när jag är ledig 3 dagar.

Ni ska få se hur jag har tänkt lite här hemma. Nu när det lila börjar ta över :)

Mattan får bli svart, hade jag fått bestämma helt så hade den gärna också varit lila men någon måtta får det väl vara..
Men ungefär i den färgen som gardinerna är vill jag ha, MEN allt jag hittar är i 1 pack, vaaarför??? Får väl köpa två stycken.. Men är inte mycket för att köpa över nätet för då ser man inte den riktiga färgen.
Prydnadskudden funkar tycker jag, just nu har vi dom vanliga från jysk som också funkar men är lite tråkiga.
Tavlan tycker jag är rätt snygg, men vet inte om den färgen är riktigt rätt.

Aja men på ett ungefär så skulle jag gärna vilja ha det. Men E får väl bestämma lite också, så allt kanske inte går igenom :)


Visade precis E mitt fina "kollage" och jorå allt gick igenom... Yeey!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0