Äntligen Lila!

Åh så skönt det var med sovmorgon, men vaknade först halv åtta,halv tio, och sen halv elva, då gick jag upp och satte på en maskin tvätt och la mig sen och mös i sängen. Finns det något bättre än att lägga sig i sängen bredvid den man älskar?

Åkte ut till åsby men kom tomhänta därifrån, fanns Jättemycket fint, men velig som man är så blev det inget. MEN det fanns en svart kandelaber, skit bra, inte hittat nån annanstans. Så när myshörne projektet kommer upp så vet jag vart jag ska leta.
Sen åkte vi till Nisses, där gjorde vi fynd iaf, LILA fynd, finally får jag ha lila, t.om E´s idé. Annars har jag gett upp hoppet om lila. Så det blev lila ljus och nya lila ljuslyktor, och kors i taket, E köpte endel av sakerna :D
Så nu ska det sakta bytas ut från det limegröna till det mörkare lila. Yehhey, nästan a dream come true. Vet på ett ungefär hur jag vill ha det, vita mattan ska ut och bli en svart ryamatta istället. Limegröna ljus ska bli lila. Gardinerna ska förstås också bytas ut, men vet inte om jag ska ha vanliga panelgardiner eller om jag ska ha öjett/?)gardiner. Får väl se. Snyggt hoppas och tror jag att det kommer bli när det är färdigt. Men de kan ta ett tag, pengarna i november kommer springa iväg till julklappar och födelsedagspresenter. Men ska försöka smyga in lite småsaker iaf :) Hålla i pengar är inte riktigt min sak..

Blev ingen träning idag, men imorn Kanske.. Men bara kanske. Är ju inte så att jag tjatar direkt.

Ikväll har de varit lugnt, sett på Så mycket bättre. Lena Ph är helt klart bäst av dom, Laleh och Ledin är också bra.. Blir nog en bra säsong..

Nehe in på nätet och leta efter liiiiiila saker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0