8.11

Gick ju inte för bra att somna i tid igår.. Katterna lekte rövare och jag kunde bara inte somna..

Fick tag på Hilton idag, men det visade sig att dom bara sökte efter någon som kunde jobba fredag och söndag. Så det var jag inget intresserad av. Har faktiskt ingen lust att jobba heltid plus jobba extra. Dom sa att jag kunde söka till sommaren igen, då behövde dom nog folk som kunde jobba heltid.. Men vi får väl se hur det blir med den saken..

Efter jobb tog jag en tur på stan, inhandlade lite mer lila saker :D, ny duk, nya ljuslyktor(förstås) och lite andra småstuff.. Letade efter lila gardiner men dom jag hittade som jag tror skulle passa fanns det bara EN av??? Så det får jag fortsätta leta efter.. Lila kuddar hade jag hemma sen innan. Har för mig jag ska ha en till lila duk nånstans också, men den är säkert i förrådet.. Och där går nog fasen inte hitta något.

Märks att man är ensam hemma, har gjort ordning i byrålådorna och gjort om i garderoben. E har ju hundratals skjortor(använder säkert inte ens hälften, men han är en samlare:) )

Slängde ihop en nasi goreng liknande middag, kalorisnålt och bra.

Men nu ska jag se 2½ män innan jag ska försöka sova.. Men imorn kommer mitt <3 hem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0