7.11

Vad mycket lättare det är att komma upp när man går upp samtidigt, eller iofs så snoozade vi ganska så bra, men upp kom vi :) E har börjat sin halvtidstjänst i Solna idag, så nu kommer han vara hälften i Vås och hälften i Solna. Glad för hans skull..

Idag har jag äntligen klippt mig, det behövdes verkligen. Så nu är jag ganska så korthårig igen. Misstänker att det är liiite ojämt men det växer ut igen.. Man får vad man betalar för sägs det. Men annars tycker jag det blev helt okej, men det är bara en som har lyckats klippa mig så som jag verkligen ville ha det. Så nästa gång jag klipper mig får det bli där. Denna gången kände jag att jag inte ville lägga för mycket pengar på en klippning. Nu vill jag ju köpa nya fina lila saker :)

Har långledigt denna vecka, tyvärr är den ju inte på 4 dagar längre, men 3 dagar på raken är ju inte helt fel de heller.

Tror jag kommer att komma i säng tidigare än vanligt, inte så spännande att vara uppe ensam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0