17.11

Ledig dag idag, den började som vanligt med sovmorgon.
Pratade med mamma, dom hade inbrott i tisdags, jäkla idioter säger jag bara.
Dom kunde inte komma nästa helg, dom har en hel del att göra med deras hem. Så jag förstår dom. Men de är ju inte så långt kvar tills vi åker ner.

Ja annars har min lediga bestått av det vanliga; städ och tvätt.
Imorn är det jobb igen, sen ska vi till C på lite kalas. Men blir nog inget långvarigt för jag är helt slut efter jobb och nu ska jag jobba hela helgen. Är skönast att vara hemma och bara ta det lugnt då. Så alltså så kommer min helg bli väldigt lugn. Ska t.om försöka hålla mig så nyttig som möjligt, trött på mig själv som är riktigt duktig på vardagarna men tar nästan igen allt på helgerna.

Sitter redan och planerar för nästa helgs shopping, jag vet, jag är lite småstörd. Men först ska vi åka till Hälla och köpa matta och vit julgran(tror det kan bli riktigt snyggt med svarta och lila kulor i) Sen får E släppa av mig i elund och där ska jag nog handla lite julklappar och födelsedagspresenter. Och en sväng på Ikea skadar ju inte :D Men då får jag gå i min egna snigel takt och när jag kommer hem så har nog E åkt till julfesten..

Nej nu ska jag dega framför tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0