15.11

Usch vad trött jag är, känns som om jag skulle kunna sova hela tiden. Att börja 100% under höst/vinter var nog inte den bästa idén. Sommaren hade nog varit bättre. Känner mig som en zombie när jag går till och från jobbet. Kan sova flera timmar efter jobbet men fortfarande vara trött efter. Är inte alls speciellt förtjust i denna årstiden. Så mörkt och trist. En resa till värmen hade verkligen inte suttit fel. Men den värmen lär jag få vänta på.

Men en dag till på jobbet ska jag väl kunna klara innan jag får min lediga dag, men sen jobba hela helgen. Buhu! Funderar på om jag ska försöka få upp mamma och pappa nästa helg. Fast E kanske ska på julfest den helgen, och pappa får nog inte för kul om E inte är med. Så får vänta tills imorn så E kan ta reda på när festen är. Och sen är de väl inte säkert dom kan heller, dom håller på att göra om hemma hos dom.

Nej snart ska jag däcka igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0