Vikt vikt vikt..

Det här med vikt kan både vara kul och drygt.
För när jag går ner i vikt så händer det mesta på min midja, jag vill ha bort kärlekshandtagen, jag avskyr dom verkligen, de gör de inte bättre när E "rycker" i dom, vi jävlas lika mycket båda två..
Enligt E så krävs det ganska så mycket träning och bra kost för att få bort dom, kosten har jag egentligen inget problem med, men träningen, det är ju inge kul! Hade jag haft ett eget gym så hade det varit bättre, jag tycker inte om att träna som nybörjare med andra människor, och jag är alltid en nybörjare, eftersom jag egentligen aldrig hinner börja förrän jag lägger av.

Men nu kör jag på bra kost på veckorna och skiter i det på helgerna. Får sköta den riktigt lite innan semestern börjar. Borde sätta ett mål, 50 kg kanske? Så kanske jag kan springa lite, men bara kanske..
Aja jag lär väl skriva mer om det när jag börjar igång igen..


Hittade precis ett forum om kärlekshandtag, är väl ett problem som många kvinnor har. Där fick iaf hon som svar att hon skulle gå ner i vikt och motionera mera.. Så vi kör på de... Snaart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0