Min lilla bebis..

Har precis kommit från vetrinären i enköping. När jag kom hem efter ikea så kom inte sture fram, hörde några konstiga ljud under soffan och där låg Sture, verkade ha jätteont. Panik! Ringde E, ringde vetrinären i vås, där hade dom inga tider utan sa att jag skulle åka till enköping. Så E kom hem och vi åkte dit med honom, visade sig att lilla Sture har urinstopp, vilket kan vara ganska så allvarligt hos katter. Så han blev röntgad, dom har tagit blodprov, och så blev han spolad. Själva stenen fick dom ut, men njuren kan vara skadad. Vi får hämta honom igen ikväll. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att inget har hänt med hans njurar.. För det kan leda till att han dör. Avskyr att lipa bland folk men kunde fan inte hålla mig när hon började prata om att han kunde dö. Min älskade mysmisse. Ingen mer billig mat, inget mer godis för katterna. Iaf inte för Sture, för urinstopp kan bara hanar få..

Så nu ska man försöka få tiden att gå några timmar.. Vill bara ha hem min lilla bebis..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0