Home again..

Jaha då var man hemma igen. Var aningens drygt att vara hos vetrinären, först var det en som tittade på honom, sen tog de fan säkert 40 minuter innan sköterskan kom in och tog prover, och efter det tog det kanske 20 minuter innan någon kom tillbaka för att prata med oss. Och då fick vi vara kvar i det lilla rummet hela den tiden. Drygt som fan. MEN njurvärden är tillbaka till det normala och det såg bra ut. Men eftersom han springer så mycket på toa fast kissar lite åt gången så var hon orolig att han kanske har uv. Så fick hem så jag precis tagit urinprov som jag måste lämna in imorn. Och det verkar som det måste bli ännu ett besök. OCH han skulle få nytt antibiotika eftersom han blev dålig av de andra, och så fick jag något kosttillskott, nej där ljög jag, jag fick inget alls. Så nu kan vi nog räkna med att vara uppe i 4000:- för denna trevliga resa.. Och den är tydligen inte färdig än. Jo jag är ganska så bitter just nu.

Men sen får det väl lov att vara över? Inget mer nu? Eller ska något gå sönder här hemma? Eller ska jag kanske bli sjuk och måste vara hemma från jobbet.

Men imorn är det sista arbetsdagen för denna veckan, skönt. Då har jag torsdag och fredag fri om vetrinären tycker jag ska komma dit. Ja och sen lär väl fredagen bestå väldigt mycket av städande.. Gästlgh var upptagen ihelgen så dom får soova här uppe :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0