Hälften kvar..

Äntligen ledigt. Dom frågade om jag ville jobba extra imorn, NEJ sa jag, - men bara några timmar? NEJ sa jag igen. Sen gick jag. Undra om mitt svar var lite svårt att förstå? Jag är så långt ifrån på att jobba extra så det finns inte. Jag har jobbat ihelgen och har min lediga dag, för helvete ge er. Jag har ett liv (tro de eller ej) utanför jobbet.

Idag var vi iväg och handlade halva planket, vi fick inte in båda planken då det ena är 180*180, så vi behöver kärra, och E´s bil har ingen krok. Vi köpte även persienner till sovrummet, så nu behöver man inte visa sig naken för trafiken längre.. Så min lediga dag kommer nog inte bli så ledig, jag ska cykla bort till öbergs och köpa färg till att måla om krukan, måla krukan, måla planket, få upp persiennen och städa tvätta.. Fan de lät ju som en hel arbetsdag.. Och jag som tänkte sola. Hmmm. Vi får se, städningen måste göras, E´s mor kommer på fika imorn..

Nej rökpaus innan BB börjar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0