....

Fredag och nu äre helg.
Känns inte sådär jättespännande. Hade jag varit i Vetlanda hade jag inte haft några som helst problem att vara utan E, inga problem nu heller men det är bara så grymt trist.
Jag kör på en vit månad annars så hade jag ju kunnat gå ut eller något. Men jag är inte ens sugen på alkohol och bakfylla. Så denna denna helgen kommer troligtvis gå väldigt långsamt.
Om de inte är skitväder eller en massa minusgrader imorn tror jag att jag ska gå en promenad. Något tidsfördriv iaf.

Jag vilade bort flera timmar, E väckte mig när han ringde från hotellet.. Tanken var att jag skulle laga tacos ikväll men är inte ett dugg sugen på mat alls, godiset var tillräckligt mättande.

Funderar på att spela lite sims, om jag ens installerat det på datorn. Några timmar sticker snabbt iväg när man väl börjat...

Okej, en helg depression var nog ordet för idag.

Okej EN positiv sak. 53,8.. HELL YEAH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0