18.e Jan

Jobbat idag, vakna som vanligt lite senare än jag borde. Drygt!
Håret skulle behövas klippas men jag ska på samma gång försöka snåla så mycket som möjligt. Går inte riktigt ihop sig.

Ledig imorn, tänkte gå till stan och byta skjortan jag fick av E, och hoppas jag hittar något annat snyggt. Ja på summan som skjortan kostade förstås..
Annars tänker jag börja med sovmorgon.

Ska försöka få extra jobba lite nu innan vi åker. Det enda som är viktigt de dagar jag är ledig är min sovmorgon, sen kan jag jobba några timmar på em. Men just nu har vi tyvärr inte så överdrivet mycket med jobb.. Så får väl se, sa iaf till om att jag kunde jobba några timmar på lördag om de behövdes..

Hur går bantningen då? Fredagen uppehåll och lite på söndagen också. Och på torsdag ska vi på födelsedagsfika hos E´s mor så då tänker jag inte hålla igen helt. Men annars går de väl bra, fortfarande sugen på saker som jag aldrig är annars, just nu är det äppelpaj..

Men för att släcka suget så går man och lägger sig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0