15.e Januari

Dag 13..
Eftersom jag åt godis igår så blir det 13 istället för 14.
Fastnade i sims väääldigt länge, gick inte och la mig förrän 5 idag på morgonen. det fick minsann timmarna att springa iväg..
Vaknade runt 13 idag, känner att det gör mig inget alls om jag råkar sova hela helgen. Vad ska jag annars göra, vädret ser allt för tråkigt ut för att jag ska vilja gå ut och gå. Men får väl se, kanske om en stund.

Ätit frukost som vanligt, funderar på att ta någon soppa till lunch. Men ikväll blir det tacos, med salladsblad istället för tacoskal.

Nej ska väl ta och dammsuga lite, katterna har en förmåga att skvätta sand över HELA badrummet.. Trevligt med lite sand under fötterna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0