12.e Januari

Dag 11..(har skrivit fel nånstans)
Snart slut på mina lediga dagar, nya kommer ju till helgen igen.
Vad har man gjort idag, inget intressant alls, precis som vanligt. Katterna slåss som idioter på den inglasade balkongen, kanske ska låsa dom ute där?

Jo förresten, vi fick ju upp en hylla som vi köpte på Ikea, som visade sig vara enorm på väggen men den får hänga där ett tag, vi ska kapa den på hälften är det tänkt. Men vi är inte det snabbaste paret i världen. Hade jag vetat hur jag skulle göra de och med vad för sorts verktyg så då hade jag kunnat göra det.. Ajaaa fick upp den lila lampan som ska vara där, blir ganska så snyggt. Svart och lila är ju så jäkla läckert, tyvärr så vill min sambo ha så lite lila som möjligt i lägenheten. Annars hade jag nog haft det istället för turkost. Han är ju bortrest under helgen.. Hmmm. Nej min plånbok säger nog nej till det. Och sparpengarna ska gå till resa i vår.

Fick även en fråga om jag ville börja på de nya gymmet(är inte säker på att det är ett riktigt gym men något träningsaktigt) var inne på sidan och kollade, man verkar sitta i en cirkel, en stund på varje i 30 minuter. Låter väl lite intressant, fast sitta i en cirkel? Sen är det en hel del dyrare än glada oxen som också är ett tjej gym, som även ligger i närheten. Fast är ju roligare om man kan gå med någon man känner. Men det får nog bli framåt våren när man kan cykla dit, skulle ju bli pissdyrt att ta bussen 3 ggr i veckan plus en månadskostnad på 480:-
Alltså för en månad kostar det 480:-, jag binder mig inte längre för jag känner mig själv så väl.. Glada oxen tar 300:- för en månad..

Btw, vägde mig även idag för det är min egentliga "vägdag", 54 exakt, är det minsta jag vägt på vääääldigt länge, har alltid varit 54, något. Goood Girrrl! Nästa vecka är jag nere på 53 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0