10e Januari

Dag 8.
Fick sova ut idag, kan inte ens minnas att jag vaknade när E gick, vilket jag alltid gör. Men känner mig frisk nu iaf, undra vad fasen det var för mongosjuka jag fick? Som går över så snabbt.. Wierd.

Så jag har inte gjort så värst mycket idag, strykt för jag var uttråkad.. Tvättat. Jo de var väl de. Desp har jag förstås hunnit med att titta på.
Jag har ju egentligen min vägdag på onsdagar men E skrev idag vad han hade gått ner, så jag var bara tvungen, och det visade ju sig väldigt bra.
Har varit inne på flera olika sidor som har lågkalori recept, men hittar fasen inget som lockar, Nasi Goreng och Gulaschsoppa var det enda som lät gott. Jag tröttnar så snabbt på det vi äter, för det blir bara samma hela tiden. Trist!

Vi har satt en gå ut och äta dag, den 29.e. E kommer ju fuska nu i London, vilket han gör rätt i,jag funderar på att fuska jag också i helgen, men frågan är bara med vad, mat eller godis? Inte både och. Godis lockar mer än mat.

Imorn tänkte jag gå till ampere och kika bordslampor, fick presentkort där jag fyllde år, så det måste utnyttjas :) Ska även kika om turkaffären har öppnat än, grönsakerna är endel billigare där..

Nepps försöka hitta lite mer "smalmat"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0