Määääh!!

Är så enormt sugen på att göra om i sovrummet, helst måla om det svarta till vitt och måla väggarna beiga.. Men jag vet inte, blir de ens bra? Jag är sugen på den där romantiska/lantstilen, E vill som vanligt inte alls ha hemmet som jag vill ha det. Hade jag bott helt ensam hade mitt hem sett helt annorlunda ut tror jag. Iaf smådetaljerna.
Men nu bor jag inte ensam så jag får leva med det :)
Fast halva lägenheten är ju min (eller bankens) så jag borde iaf få ha ett rum som jag vill ha det.
Och målandet kostar ju inte så mycket, men med småprylarna så skulle det nog bli en summa ändå.
Nee jag får nog vänta till mamma och pappa kommer upp. Mamma är bra på att få det snyggt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, en dags till jobb innan ledighet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0