Leeeeedig

Sov lite för länge idag också, kände mig inte levande när jag gick till jobbet. Och jag visste att en långtidskund låg på clas så jag frågade min snälla grchef om det fanns möjlighet att jag kunde vara ledig imorn, och det fick jag.. Tack tack tack... Jag tror helt seriöst att jag inte klarat av en dag till, jag är helt slut. Slocknade ganska så snabbt när jag kom hem, kom ihåg att E frågade om vi skulle bada, men inte att han kom hem. Vaknade när mamma ringde. Helt slut.. Men imorn tänker jag ha en dag där jag inte tänker göra något. Inget måste iaf.

Så nu är jag ledig tisdag och onsdag. Njuta av sovmorgon..
Ska se BB och sen söka jobb och bada.. Äntligen har vi varmvatten igen.

Nej nu ska jag se på dårarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0