FFH!

Sådärja, egen kycklingsallad i magen, tvätten hängd och jag är ren.
Hade tänkt att se en massa filmer som gick på tv, men har bara sett lite av varje.
Gjorde 100 på träningshjulet, lättare när man är arg tydligen, vad som inte passade in var att jag spela lugn musik till, passar inte riktigt till humöret.. Men vafan!

Jag borde lägga mig nu, men det skulle aldrig gå. Min hjärna går på högvarv. Detta jävla pengaproblem man ska ha, jag tycker det känns för jävligt att jag ska ha ett fast arbete och ändå behöva söka ett extra jobb. Det borde väl säga ganska så mycket om min lön?

Fan ska man komma in en sån piss och skit period igen. Då allt bara känns åt helvete? Jag lovar, med mer pengar på mitt konto hade jag varit en lyckligare människa.

Nej dags att avsluta här innan det kommer allderles för många svordommar om allt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0