dundadudun

Har precis tittat klart på Mitt stora grekiska bröllop. Bra film, gillar ju sånadär kärleksfilmer som egentligen på ett sätt är tråkiga för man vet redan i början slutet. Nästan alltid iaf.
Glad jag är för att man inte är sådär stor i släkten, den dagen vi gifter oss vill jag gärna ha ett ganska så litet, för de allra närmsta. Gu va svårt det måste vara och veta vilka man ska bjuda?
Nej skit i de nu, det dröjer..

Jag läser en 16årings blogg, och hon har anorexia, via henne hittade jag ännu en blogg som också har anorexia men i troligen lite allvarligare. Tror hon vägde ca 37 kg och har ett bmi på mindre än 14,5.. Herregud, det är så hemskt att läsa, man vill bara hjälpa, iaf jag. Varför har hon låtit det gå så himla långt? Enligt läkarna så kommer hon inte kunna äta någon direkt fast föda(om jag inte fattat fel) på 6 månader, utan dricker näringsdrycker..
Det är faktiskt något som jag också skulle kunna tänka mig jobba med, unga människor med problem. Jag har inga erfarenheter själv av det, men jo det skulle kännas givande..

Just nu har jag inga planer på att plugga, för det går verkligen inte ihop med min ekonomi, och tror inte det finns så värst mycket distansstudier inom det, försökte googla lite om vilken sorts utbildning man skulle ha och det verkar vara inom psykoterapi.

Nu ska jag dra mig till sängen, hoppas jag kan sova och inte vakna vid 6.52 imorn som jag gjorde idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0