Där... Igen

Då var vi(jag) här igen.. Barn prat. Vi (jag mest) har ungefär planerat när vi har tänkt oss försöka börja med barn. Eller hur fan ska jag skriva? Börja med barn?! Aja, ni förstår väl? Och den tiden börjar närma sig mer och mer, jag längtar så in i norden, medans jag tror E känner mer stress. Men jag har väntat SÅ länge på detta nu, nu är det min tur att få min dröm. Jag sätter min gräns där. Det kanske låter sjukt och dumt i era öron, men detta är något jag har velat i flera flera år, säkert före många vänner ens fått sina barn som nu är inne på deras 2.a och 3.e.. Jag minns så väl när E sa att han inte ville ha barn före 30, och detta var nog då vi skrev till varandra.. Så alltså för ca 6 år sedan. Jag trodde han skämtade, för mig är 30 inte gammalt men absolut ingen ålder jag vill bli 1.a föräldrer på(i?) Och självklart trodde jag att det skulle ändras med tiden, but noooo..

Jag älskar att prata/tänka på framtiden,för det är dit jag vill.. Jag har inga "saker" som jag känner att jag måste göra innan jag skaffar barn, det jag gärna skulle vilja göra är att skaffa ett nytt jobb, för att få det bättre ekonomiskt. Sen har jag alltid velat åka till USA, vet inte varför men det är något jag har velat sen jag var yngre. Men det kan man ju fortfarande göra när man har barn även om det kanske blir lite mer komplicerat då.

Nej jag vet inte vad jag ville riktigt med detta inlägg. Finns mer saker att skriva men jag är ibland sämst på att uttrycka mig och då kanske det skulle bli för mycket missförstånd..

Måste bara tillägga: E kommer vara 30, inte jag.. Nej nej..

Så japp nu har ni läst igenom ett helt onödigt inlägg..



Här får ni en fin låt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0