Äcklish

Ingen vidare bra vecka de här. Har känt mig helt slut i kroppen, idag kändes varje steg som ett träningspass. Som tur var kändes det bättre efter lunch. Förstår inte vad felet är, vitaminbrist? Fortsätter det får jag väl lov att gå till fabror doktor..

Efter jobb åkte jag hem och tittade på nya Jersey Shore, längtar redan till nästa fredag och nytt avsnitt.

E kom hem efter jobb med en riktigt äcklig pizza, från Sippan, de lär inte bli något mer därifrån, bränd och säkert gammal salami. Fyy! Mår illa av att bara tänka på den.

Imorn tänkte jag som vanligt ta en rejäl sovmorgon, se om det får kroppen att må bättre.
Sen på söndag är det jobb som gäller, delad tur.

Tillbaka till tvn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0