Yippi not yeey

Haft det bra i barcelona tills igar natt, vi satt utanfor strippshowen och rokte, vi pratade med nagon och medans det sa tog nagon min nya vaska, dar hade jag: mobil,kamera,pass,bussbiljetter,tunnelbanabiljetter,planbok, aven es pass var med sa ingen av oss har nagot, mitt vanliga id var ju i planboken sa det kan jag inte heller anvanda.. Sa lordagen har gatt at att ga till polisen och gora en anmalan.. Forsokt ringa ambassaden(stavning?) men det ar lordag och stangt bade i barcelona och madrid. KUL!!!

Sa ja denna resa blev ju inte riktigt som vi tankt oss. Jag hoppas vi kan flyga hem imorn anda, e ar och forsoker ringa runt om vi kan aka pa anmalan som vi gjort. Vet inte vad jag ar mest ledsen over, passet just nu forstas men mobilen och kameran, och den fina planboken jag fick av E fran Usa, och kopte ju en ny vaska igar.. Blaahaaa.. Jag fortsar bara inte hur dom lyckades? Jag holl i vaskan. Men de ar tydligen valdigt vanligt i denna bajs stad. Jag tror inte jag vill aka hit igen. Men polisen verkar bra och de som jobbar pa hotellet ar super snalla. Dom later mig sitta har en timma gratis :) Man har ju inte nagot storre sug att gora nagot. Jag kanner mig dum nar jag maste leva pa E. Och hur ska jag gora nar jag kommer hem? far ju knappt kopa cigg utan leg, lyckat!! Och leg maste jag ha till jobbet. Yeeey!!! Ahh mig ar ledsen.. Jag hoppas jag far pengarna tillbaka bara.. Jag pruttar ju inte direkt pengar till mobil,pass,kamera..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0